15 June 2009

UNTUK PESAKIT LUTUT

Gabungan antara 3 produk keluaran HPA ini iaitu, Minyak But-but, Kapsul Radix dan Kopi Pracampuran Radix mampu memulihkan masalah kesakitan lutut seperti yang saya alami. Jika dahulu lutut saya sentiasa sakit apabila mendaki bukit, dan bersukan, sekarang tidak lagi dengan adanya produk keluaran HPA ini. Saya baru mengamalkan produk ini sebulan lebih dan Alhamdulillah kesannya dapat saya rasai apabila saya rasakan lutut saya semakin kuat dari dahulu. Saya pernah mengalami kecederaan lutut pada tahun 2000 dan telah menjalani pembedahan pada 2006. Walaupun telah menjalani pembedahan, kadang-kadang lutut saya masih terasa sakit dan kebas. Setelah saya mengamalkan pemakanan Radix, kesakitan di lutut saya semakin berkurangan dan InsyaAllah sedikit masa lagi saya akan kembali aktif bersukan dalam bidang sukan yang saya gemari.
Mendaki Bukit Ungku Busu, Lumut, Perak.

No comments:

Post a Comment